مامانا من سرما خوردم چیکار کنم

۹ پاسخ

هیچی منم خوردم خودش خوبشد😂😂😂

برو دکتر

استامینوفن ۳۲۵بخور

فقط مراقب باش تب نکنی استامینوفن ساده بخور اگه تب کردی و مایعات فراوون بخور با سرم شستشو هم بینی و حلقتو بشور

منم .

دارو استفاده نکن فقط استامینوفن ساده من دکترم رفتم چیزی نداد
عسل و ابلیمو بخور صبحا سوپ تا خودت خوب شی

برو دکتر‌
منم نرفتم س روز جون دادم آخرش با فشار ۸ و سردرد و بدن درد شدید رفتم سرم زدم و کمی دارو داد بهترم

عسل ابلیمو بخور

برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نور قلبم مامان نور قلبم روزهای ابتدایی تولد
مامان 🥹فندق❤️ مامان 🥹فندق❤️ ۱۱ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان طلا مامان طلا ۶ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا ۹ ماهگی