از چند ماهکی روی روروئک میزارن بچه رو؟؟

۷ پاسخ

من هفت ماهگی

من هنوز نگرفتم واسش

من حدودا ۴ ماهگی ب بعد گذاشتم

داشت شش ماهشو پر میکرد

از ۵ماهگی ک میتونین بشینه

من از پنج ماه گذاشتمش تو روروئک

من که وقتی پسرم تونست مستقل بشینه گذاشتم روروک

سوال های مرتبط

مامان پانیا مامان پانیا ۸ ماهگی