از چند ماهگی روروعک میزارن بچه رو

۶ پاسخ

الان ۶ ماهگی قشنگ میتونه باشه اون راه بره

من ازهمین ماه میزارم اونم زیاد نه پنج دقیقه اینا

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

دیروز دکتر گفت نزارید ۱۵ ساله منسوخ شده پرانتزی میشه
منم تا دیروز میزاشتم الان دیگه میترسم
خودش سر پا شه بعد میزارم

من وقتی گردن گرفت میزاشتمش

از ۵یا۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه ۱ سالگی
مامان آریا مهر 🐣 مامان آریا مهر 🐣 ۱ سالگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی