۶ پاسخ

لازم نمیشه من درخواست دادم از دکتر گفتن مسکن میزنن خودشون همون مسکنا تو پمپ دردم هست دیگه نگرفتم و خداروشکر عالی گذشت دردی ک نیاز به پمپ درد باشه نبود

بنظرم لازم نمیشه البته بستگی ب آستانه درد داره

اصلا لازم نمیشه

فکر کنم دکترم گفت نداره
اینقدر هم درد نداره که بخوای بگیری
ولی کاش داشت و گرفته بودم🥲😒

ن ندارن
انقدرها درد نداره ک بخواد

نمیزاره

سوال های مرتبط

مامان امیر حسن مامان امیر حسن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لنا ۳ ساله و هانا🧚🏼‍♀️ مامان لنا ۳ ساله و هانا🧚🏼‍♀️ ۱۰ ماهگی