۳ پاسخ

ناشتا بودن مهم نیس
مهم اینه از اولین ادرار صب استفاده کنی که میزان هورمون‌ بالاس و بهتر نشون میده

نه عزیزم

نه هروقت بزنی معلوم میشه

سوال های مرتبط

مامان پِسَرطَلا🩵 مامان پِسَرطَلا🩵 ۲ سالگی
مامان ماهک و 🐣 مامان ماهک و 🐣 ۲ سالگی