۶ پاسخ

من AND میدم فرقی نداره

اهن غروب بده مولتی صبح
اهن شب بدی بی خواب میشه

من صبح میدادم

البته ی مدته نمیدم

تا قبل ۱۲ میدم بهش

من
دخترم عاشقشع
معمولا صبح یا ظهر میدم بهش

صبح ها

سوال های مرتبط

مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ ۲ سالگی
مامان معجزه خدا💓 مامان معجزه خدا💓 ۱۶ ماهگی
مامان برهان کوچولو🩵 مامان برهان کوچولو🩵 ۱۴ ماهگی