خانما شما با چند سانت زایمان کردین

۵ پاسخ

سلام عزیزم شما پیش کدوم دکتر بودید؟

۲ سانت بستری شدم

۳سانت بستری شدم

من امروز ۳۹وهفته و ۵ روز درد داشتم بستری شدم ۱ سانت بودم

منظورتون بستری شدنه ؟
چون همه که باید 10 بشن
من با سه سانت بستری شدم چون 40 هم گذشته بود

سوال های مرتبط

مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی
مامان جانان کوچولو مامان جانان کوچولو ۱۲ ماهگی