من دیروز رفتم معاینه گفت سر نی نی پایینه ولی نگفت دهانه بازه یا بسته، دردشم قابل تحمل بود اذیت کننده نیس وحشتناک باشه
من نمیدونم تا الان معاینه نشدم الان داشتم با ی ماما تو زایشگاه حرف میزدم میگفت بعدازظهر بیا سمتم چک کنم
نمیدونم برم یا نه ؟
استرس دارم از معاینه میترسم
۳۷ هفته ۵ روز بسته 😑💔گفتن از زایمان خیلی دوری دهانه رحمت سفته تحرکم خیلی دارم ولی خبری نیست
من ۴۰ هفتم با کلی ورزش حتی هنوز پایین همنیومده☹
۳۸ هفته ۳ سانت بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.