37 هفته و چند روز زایمان کردین؟ یا 38 هفته و چند روز؟

۱۱ پاسخ

سزارین

گفت ۳۸هفته و ۴روز زایمان میکنم ،قراره هفته بعد برم برگه ی بستری بگیرم

واسه سزارین دکترم گفت باید ۳۸هفته و ۴روزت بشه

سزارین ، ۳۸ هفته و ۵ روز

قراره ۳۸هفته و سه روززایمان کنم

۳۷ هفته و دو روز

۳۸و۲بودم

۳۶ هفته ۵ روز کیسه آب پاره شد سزارین اجباری بودم. اولی سزارین بود

من ۳۷هفته و۵روز زایمان کردم سزارین

دکتر من معتقد ک باید ۳۹ هفته کامل بشه

من دکترم بهم گفت38هفته زایمانم

سوال های مرتبط