کیا دو سانت بازن وبعد از چند مدت زایمان کردین؟

۶ پاسخ

من ساعت ۳ شب دردام گرف ۷رفتم دکتر گف ی انگشت تا ساعت ۹ونیم گف ۲سانت بستریم نکردن ی بیمارستان دیگه رفتم گفت ۳ سانتی مستقیم بستری کردن ۱و۲۰ دقیقه زاییدم‌

تو سنو آخری معلوم میشه چند سانت بازیم؟؟یا باید حتما معاینه بشیم؟

من ۳۸ هفته دوسانت بودم فرداش زاییدم

من سه سانت بازه
ولی چون هفته ام کمه 'بستری نکردن

من دو سانت و نیم بودم‌چن روز پیش هنو نزایدم

من بستری شدم دوسانت بودم درد نداشتم ولی ساعت ۱۱ بستری شدم آمپول درد زدن تا ۵ دردم نگرفت ی آمپول دیگه اومدن زدن دردم گرفت تا ۱۱ ۴۵ دیقه من زایمان کردم ۷ ساعت اینا من درد کشیدم

سوال های مرتبط

مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی