من ساعت ۳ شب دردام گرف ۷رفتم دکتر گف ی انگشت تا ساعت ۹ونیم گف ۲سانت بستریم نکردن ی بیمارستان دیگه رفتم گفت ۳ سانتی مستقیم بستری کردن ۱و۲۰ دقیقه زاییدم
تو سنو آخری معلوم میشه چند سانت بازیم؟؟یا باید حتما معاینه بشیم؟
من ۳۸ هفته دوسانت بودم فرداش زاییدم
من سه سانت بازه
ولی چون هفته ام کمه 'بستری نکردن
من دو سانت و نیم بودمچن روز پیش هنو نزایدم
من بستری شدم دوسانت بودم درد نداشتم ولی ساعت ۱۱ بستری شدم آمپول درد زدن تا ۵ دردم نگرفت ی آمپول دیگه اومدن زدن دردم گرفت تا ۱۱ ۴۵ دیقه من زایمان کردم ۷ ساعت اینا من درد کشیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.