الان 30هفته هستم خیلی اسهال دارم چیکار کنم

۴ پاسخ

آب بخور زیاد

یه موز بخور شاید بهتر شدی

برو دکتر حتم نزار اب بدنت بره خوب نیست
من موز که میخورم سریعا تاثیر میزاره
باز از پزشکت بپرس

منم از هفته ۳۰همینطوریم یا الان

سوال های مرتبط

مامان 🩷یسنا یاسین🩵 مامان 🩷یسنا یاسین🩵 هفته سی‌ونهم بارداری