۶ پاسخ

هوا رو عشق است عسلویه خیلی گرمه دلم بارون خواست

نوش جونش

نوش جونش
من خیلی دوست دارم پاییز و زمستون رو بیام شمال زندگی کنم

عزیزم نوش جونش فرنی درست کردی کدو حلوایی پختی با خرما قاطی کردی

ای جانم به این هواااا😍🥰

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان یزدان 💙🧿 مامان یزدان 💙🧿 ۱۳ ماهگی
مامان کایا🩵 مامان کایا🩵 ۹ ماهگی
مامان کوچلو مامان کوچلو ۱۶ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی