۷ پاسخ

سلام ببخشید شما چند هفته بودی که شیاف رو استفاده کردی من ۳۵هفته بستری بودم برا انقباظ یدونه پنجاشو بهم دادن یدونه ام ۳۶هفته حواسم نبود خودم اشتباهی استفاده کردم حالا الان خوندم خیلی عوارض داره بالای۳۰ هفته همش نگرانم

سلام عزیزم به من امروز دکتر شیاف ایندومتاسین داد هر ۸ساعت فقط پروژسترون هم قبلا میذاشتم همزمان میشه باهم گذاشت ؟ شما جفت شو میذارید؟

تو این هفته انقباض کاذب زیاده ...منم دیروز چندباری اینجوری شدم ولی دردی نداره...دکترم نرفتم💁‍♀️

من هر روز این درد لعنتی رو دارم و دکترمم هیچی بهم نداد منم روزی ۴تا شیاف پروژسترون می‌زارم یکم دردم کمتر میشه نمی‌دونم چیکار کنم

اره من بیمارستان بودم روزی سه تا بهم میدادن به شما چی گفتن؟

دیروز نوار دادم ۳ تا درد انقباض داشتم

انقباض مگه در چه حده که شیاف نوشته؟
آخه انقباض عادی اگه بدون درد زیر دل باشه

سوال های مرتبط