سلاام
کیا مثل من هنوز تهوع ندارن؟😁☺️

۸ پاسخ

من ک تا الان حالت تهوع دارم

عزیزم منم هیچ علایمی ندارم.جز یکم حساس شدن سینه و ترسحات‌. هی فک میکردم نکنه طبیعی نیس باید حالت تهوع باشع

عزیزم یعنی از وقتی باردار شدی حالت تهوع نداری؟

من هیچی ندارم خداروشکر ولی ب شدت از گوشت چرخ کرده بدم میاد

من پاره شدم 😅

بعضیا ندارن اصلا من رو هر دوتا بچه قبلیمم اصلا نداشتم
اینم ک تا الان نداشتم😃

مننننننن
فقط از مرغ بیزارم

من هیچی ندارم تازه اشتهام بیشترم شده 😂

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی