۴ پاسخ

ائودی خوب نیستا
اصلا
هم ب خیلیا نمیسازه
هم احتمال بارداری داره
من داشتم اطرافم با ایودی باردار شن

باید بهت بسازه یکسریا میفتن رو خونریزی مثلا خاله من آمپول میزنه من شنیدم لک میاره ولی از شانسش بهش ساخته

خواهرشوهرم گذاشته میگه دردنداره

ن میگن اصلا درد نداره

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۲ سالگی
مامان سبحان و نیکان مامان سبحان و نیکان ۲ سالگی
مامان دنیز مامان دنیز ۲ سالگی
مامان النا و الیار مامان النا و الیار ۱ سالگی
مامان مائده مامان مائده ۱ سالگی