از کجا بفهمم آیودی بهم نمیسازه

۲ پاسخ

اگه خونریزی پریودت شدید نیست خیلی دفع لخته نداری اگه کیست و میوم و مشکلات رحمی نداری اگه مادر و خواهرت سابقه مشکلات رحمی و خونریزی شدید نداشتن برو بزار

شنیدم زود زود پریود میشی و اکثرا لکه بینی داره ادم

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا 💙👬 مامان فسقلیا 💙👬 ۴ ماهگی
مامان ثنا و آریا مامان ثنا و آریا ۱ سالگی