لعنت ب واکسن ک از روزی ک دخترمو زدم اسهاله😔

۲ پاسخ

بچه منم سر دوماهگی اینطور شد نترس تا یه هفته ده روز ب مرور خوب میشه

پسر منم بود

سوال های مرتبط

مامان 🩷دوقلوها🩷 مامان 🩷دوقلوها🩷 ۹ ماهگی