۵ پاسخ

جو دوسر میذارم بپزه له شد هلو رنده میکنم له میکنم میریزم توش

من رنده میکنم تو سرلاکش

نرم باشه نصفشو میدم دستش خودش بخوره

میتونی با فرنی بدی

هرچقدر بخوره تو پستونک میوه خوری

سوال های مرتبط

مامان فرهاد♥️شهرزاد مامان فرهاد♥️شهرزاد ۱۴ ماهگی