۵ پاسخ

خوبه گلم ..قرص اهنم بخور

یکم بالاس باید قرص لووتیرکسین بخوری

یکم برا بارداری بالاست بهتره رو ۲ باشه عزیزم دکترت قرص نداد؟

خوبه

چند سالته

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه🩵 مامان معجزه🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ❤️🧿🤰 مامان ❤️🧿🤰 ۹ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا♥🧸 مامان هدیه خدا♥🧸 ۲ ماهگی
مامان یارا مامان یارا روزهای ابتدایی تولد