مامانای عزیز بنظر تون نی نی من دختره یا پسر ؟

تصویر
۹ پاسخ

جمجمه اش به پسر میخوره
اما اون زاویه که کشیده زیر سی هست به نظرم دختره

پسره

هرچی که هست انشالله سالم باشع

دقیق یادم نیس ولی بالای 140بود

پسره.سونو پسرمنم همین شکلی بود

گفتن فعلا خیلی کوچولو هس بعد دو هفته میرم برای تعیین جنسیت

جمجمه ی بزرگی داره
احتمال پسر دادن؟

پسر پسری

دختره؟؟

سوال های مرتبط

مامان حامد مامان حامد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آگرین مامان آگرین روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 💝💖💝 مامان فندق 💝💖💝 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجوممد🐣 مامان جوجوممد🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ‌مامان‌فسقلی مامان ‌مامان‌فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق👶🏻 مامان فندق👶🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی