مهرجرد نرو .خیلی اشتباه میکنند.سونو که برو رحب کردی رودهن.آزمایشگاه هم من رادمان فاز ۴ میرم
منم پردیسم این آی دی منه دوستدارین بیاید گروهم روبیکا خیلی خوبه
mary1400aa
سلام مامانا منم پردیسم کجا گروه دارید؟
سلام منم پردیسم لینک گروه رو به منم بدین
پردیس کدوم آزمایشگاه و سونوش خوبه؟
من تازه اومدم پردیس
هماهنگ کنیم یروز بریم بیرون
من موافقم من فاز ۱۱ هستم
شما کدوم فازی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.