دوستان ساکن پردیس گروه تشکیل بدیم ؟

۸ پاسخ

مهرجرد نرو .خیلی اشتباه میکنند.سونو که برو رحب کردی رودهن.آزمایشگاه هم من رادمان فاز ۴ میرم

منم پردیسم این آی دی منه دوستدارین بیاید گروهم روبیکا خیلی خوبه
mary1400aa

سلام مامانا منم پردیسم کجا گروه دارید؟

سلام منم پردیسم لینک گروه رو به منم بدین

پردیس کدوم آزمایشگاه و سونوش خوبه؟
من تازه اومدم پردیس

هماهنگ کنیم یروز بریم بیرون

من موافقم من فاز ۱۱ هستم

شما کدوم فازی؟

سوال های مرتبط

مامان دلاریس مامان دلاریس ۳ ماهگی
مامان داداشها مامان داداشها ۱۵ ماهگی
مامان آیهان❤️‍🔥رایان مامان آیهان❤️‍🔥رایان ۷ ماهگی