۳ پاسخ

من لباس از برند نیلی خیلی خریدم
فقط اونایی که توش سرمه ای داشت خیلی رنگ داد و دیگه قابل استفاده نبود برام

من چند باری گرفتم عالی بودن سایز بندیشم استاندارد وخوبه

من خریدم و خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط