مامانا برای زایمان بچه سوم طبیعی بخیه میزنن یانه؟؟

۲ پاسخ

من زایمان دومم بود دوتا بخیه خوردم

پارگی داشته باشی اره

سوال های مرتبط

مامان دلماه و شاهان مامان دلماه و شاهان هفته سی‌ویکم بارداری