۲ پاسخ

اره طبیعیه منم هستم این دردای گهگایی خفیف که میگیره ول میکنع عادیه

اگ با استراحت درس میشه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رهام مامان رهام ۲ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علی‌ مامان علی‌ هفته بیست‌وهفتم بارداری