سلام خانما سمت چپ شکمم خیلی خفیف درد میکنه علتش چیه ؟

۳ پاسخ

چیزی نیس فک میکنم بخاطر بزرگتر شدن جفت یا جنین باشه بعضیاهم میگن بخاطر خون رسانی هستش.منم خیییلی درد سمت چپ دارم ولی من چون جفتم پایینه بخاطر همین فک میکنم باشه

منم سمت چپم زیر دلم یه درد خفیف دارم خیلی میترسم

نمیدونم چرا بارداری های الان اینقد سخت شده منم همش درد دارم دیشب از درد خوابم نبرد رفتم دکتر هم همچی خوب بود ولی درده همچنان هست

سوال های مرتبط

مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری