من زیر شکمم سمت چپ خیلی درد میکنه . علتش چيست ؟

۴ پاسخ

منم با شروع هفتع سیزده دلدردام زیاد شده

منم این شکلی میشم مدتی یبار.خیلی میترسیدم.دکترم گفت انقباضات رحمیه نگران نباش و نذارسرما ب کمرو پهلوهات بخوره اخه من مرتب گرممه همش باتیشرتم و دراروباز میزارم

منم اینطور شدم امروز

اگه دردش مداوم نیست عادیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری