سلام دوستان من سوزش معده دارم چیکار کنم ؟

۵ پاسخ

من به دکترم گفتم منیزیم هیدروکساید 8درصد برام نوشته میخورم

نون خشک هستش توی آبگوشت اینا میریزن خیلی واسه معده درد و جمع شدن اسید معده خوبه
بیسکوییتی هم باشه با شیرینی کم می‌تونه بهتر کنه اما شیرینیش ممکنه معدتو بیشتر بهم بریزه این نون خشکو بگیر همیشه بذار کنارت

پنتوپرازول میخوری؟

تحمل 😕😕😕منم دچارم

شربت آدی ژل میتونی بخوری و پنتوپرازول ۲۰ ناشتا من شربت بهتر بود واسم

سوال های مرتبط

مامان ریحانه🩷 مامان ریحانه🩷 ۱ ماهگی
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان الماس💎💞💕 مامان الماس💎💞💕 روزهای ابتدایی تولد