۷ پاسخ

نکنه باز برای خودت میخوای آبجی نی نی دار شدی 😂

سلوا قشنگ تره

دنیز قشنگتره

سوین رو دوست دارم

جفتش بیخوده😐

دلا ،ایسل ،

نه سلدا جالب نیست دنیز هم زیاد شده

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته بیستم بارداری
مامان آراد و تو دلی مامان آراد و تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان بردیا و بهنیا❤️ مامان بردیا و بهنیا❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری