آرسام قشنگتره
آراز اگر آکُلادِ بالای الف رو نذاری شبیه ارز رایج مملکت میشه😅
آرسام و اسم هایی ک تووش سام داره مثل سامیار شیکتره
جفتش قشنگه
آراز
آرسامم خوبه ولی
هر دو قشنگن
اراز.
آراز قشنگه
آرسام
آراز
دارا
آرسام قشنگه 🥰💙
آراز بهتره
آراز قشنگتره
هیچ کدام
من آریا میپسندم ک به آراد میاد
بنظرم خیلی اسم اصیلی
آرسام والاخیلی تکراریه...توگهواره نگاه کن همین امروزچندتفربین اسمهاشون آرسام بود
آراز قشنگه
الاز فقط
آراز من بیشتر دوست دارم😍
آراااز
آرسام قطعا خیلی شیکتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.