سلام مامانا ب نظرتون اسم شاهان قشنگه؟؟

۲ پاسخ

راستش با احترام فراوون
اصلا دوس ندارم این اسمو

نه بااحترام
حالم بهم میخوره
ازبس این اسم گذاشتن اینهمه اسم قشنگ مد پارسال وسال پیش بود

سوال های مرتبط

مامان رستا جون مامان رستا جون ۲ سالگی
مامان آراد و تو دلی مامان آراد و تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی
مامان عسلم و نفسم مامان عسلم و نفسم ۲ سالگی