۱۴ پاسخ

آیهان دوست ندارم

عالیع

من دوست دارم از نظر من قشنگع 😍

اره قشنگه

من اسم پسرم گذاشتم اتفاقا همه میگن قشنگه معنیش هم عالیه

بله قشنگه

دوسش دارم

قشنگه

آیهان قشنگه ولی خیلی زیاد شده

خیلی خز شده منک دوست ندارم.

ماهان و شاهان ماهان و مانی

خیلی شلوغش کردن😂واقعا جز شدع

نچ ی جوریه

چرا اقد آیهان مد شده؟ البته ترکی هست ولی غیرترکها هم دارن میذارن

سوال های مرتبط

مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۹ ماهگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۲ سالگی
مامان 👼🏻آیهان👼🏻 مامان 👼🏻آیهان👼🏻 ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته نهم بارداری