بچها اسم بردین قشنگه

۷ پاسخ

نه قشنگ نیس

بردیا بهتره از بردین شاید من تاحالا نشیدم اشنا نیس به گوشم

بااحترام نه.بنظرم تلفظ اولش شبیه برده هست

با احترام نه اصلا

با احترام نه

بردیا قشنگخ

خیلی نه

سوال های مرتبط

مامان مریم مامان مریم ۱ سالگی
مامان آراد و تو دلی مامان آراد و تو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری