هفته ۳۳ اب دور جنین ۱۸ خوبه؟؟؟؟

۲ پاسخ

زیاده عزیزم برو دکتر حتما ،طبق تجربه خودم میگم هفته ۳۰ شونزده بود ،یهو هفته ۳۵ ابریزش زیادی پیدا کردم هعی فککردم طبیعیه رفتم سونو دادم شده بود۲۰ ک‌حداکثرشه دبگه،همون شبم کیسه ترکیدو و بچم ۳۵ هفته بدنیا اومد ....اگ دکتر احمقم دلرو میداد اینقد زیاد نمیشد ک بترکه

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان دوفندق وآرکان مامان دوفندق وآرکان ۹ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی