۶ پاسخ

اره من استفاده میکردم

قبل بارداری می خوردم الآنم می خورم که باردارم

من گلم زمان اقدام هم میخوردم

من هم آسپرین دارم هم انوکسا

دکتر به من گفته در صورت بارداری هم آسپرین و انوکسپارین استفاده کنم

اره من میخورم از قبل بارداری هم میخوردم

سوال های مرتبط

مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شازده کوچولو👼 مامان شازده کوچولو👼 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نینی 💙 مامان نینی 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری