خانوما ترش کردم این قرص بخورم مشکل نیست

تصویر
۶ پاسخ

شیر بخور خیلی تاثیر داره

خیلی بد اذیت میکنه وقتی سوزش‌ داره

نه عزیزم مشکلی نداره

نه من فاموتیدین 40 میخورم

شربت المینیوم. بخور برا اسید معده و ترش کردن عالیع

ن من هر روز فاموتیدین 40 میخورم مشکلی نداره

سوال های مرتبط