عدسی چجوری بزارم برا پسرم؟

۲ پاسخ

من عدسو بعد خیسوندن میپزم بعد ک پخت توش ارد. برنج میریزم اماده ک میکسش میکنم

من بدون رب با روغن دنبه میزارم دوس داره

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۹ ماهگی
مامان فندوق💙👶🏻 مامان فندوق💙👶🏻 ۱۵ ماهگی