مامانا عدسی برا بچه هاتون چجوری درست میکنین

۲ پاسخ

من عدس دو روز خیس خورده رو با آب قلم و خرده برنج و سیب زمینی و پیاز میپزم ی ربع آخر هم گشنیز اضافه میکنم

عدس خیس شده رو با ی تیکه گوشتو یدونه سیب زمینو ی تیکه گوجه با پیاز میزارم میپزه علظتشم ی ذره ابکی تر از عدسی خودمون ورمیدارم

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی