عدسی با پیاز داغ و سیب زمینی و خیلی کم رب و آب قلم
بعد که پخت سیب زمینی و له میکنم و اضافه میکنم
دال عدس یا خود عدس،سیب زمینی گوجه مرغ یا گوشت،عصاره قلم با روغن زیتون
پیازو تفت بده بعد اینارو بریز ابم بریز بپزه خوشمزه میشه
هرچی ام زدم نخورد😂
برنج و عصاره قلم میزنم و نمک و زردچوبه یکم با پشت قاشق له میکنم .چون خوده عدس سیر کننده نیست
من امروز برای اولین بار براش عدسی درست کردم
یکم گوشت چرخ شده و سیب زمینی و هویج و کدو اضافه کردم
آخر سر هم بهش کره زدم
خیلی هم خوشش اومد
مثل عدسی خودمون درست میکنم 😁
البته یه جای رب پوره گوجه میزنم
ادویه هم نداره
عدس و مرغ و سیب زمینی میزارم خوب میپزه
بعد مرغ و سیب زمینی جدا میکنم له میکنم دوباره میزارم با عدسی چنددقیقه بپزه یکم کره و ممکن در اخر اضاف میکنم برای خوش طعم شدنش
عدس سیب زمینی پیاز زرد چوبه یه ذره نمک گوجه و بعضی وقتا بامیه
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.