دمنوش زیره و بابونه برای رفلاکس بچه خوبه؟

۵ پاسخ

مامان حسین خوردی زیره و بابونه رو خوب بود !؟

علائم رفلاکس چیه؟

به بچه نده ،خودت خواستی بخوری مشکل نداره امتحان کن

بدی بچه ؟؟؟🙄

ک خودت بخوری ؟
یا بدی ب بچت؟

سوال های مرتبط

مامان یزدان و یامین مامان یزدان و یامین ۷ ماهگی
مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی