سلام مامانا میشه این سونو رو واسم تفسیر کنید

تصویر
۶ پاسخ

۱۸هفتمه تا الان پنج تا سونو دادم ۱۰ تومن فقط سونوگرافیام شده تا الان
ازمایشهامم کلی دادم هردفعه ۱ونیم اینا داروها ب کنار
انقدری ک ب اینا هزینه کردم ب تغذیه م
اگه رسیده بودم الان باید یه بچه تپلی داشتم🤦‍♀️

ینی چی الان من ک سر در نیوردم مشکلم چیه تا برم پیش دکترم تحملشو ندارم😢

عزیزم اگر اشتباه نکنم فک میکنم ی مقدار مقاومت رحمی داری اگر دسترسی داری ب دکترت نشون بده شاید نیاز ب اسپرین باشه

بیل گلم

تصویر

داپلر شریان رحمی برای وزن بچم کمه

چه سونویی هست؟

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه زندگیم💖 مامان پناه زندگیم💖 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙 آریشاه💙 مامان 💙 آریشاه💙 ۵ ماهگی