۳ پاسخ

من سال قبل همین چندبار طول بارداریم رفتم

نه هرماه نداره کلا ۴ تا سونو واجبه
سونوگرافی قلب
سونو ان تی
سونو آنومالی
سونو وزن
حالا ممکنه یکی باتوجه به شرایطش دکتر براش سونو اضافه تر بنویسه
آزمایشم یکی چکاب اولی یکی غربالگری یکی گلوکز
اینم باتوجه به شرایط اضافه میشه این سه تا واجب هستن

نه ۳مرحله آزمایش داره ۴تام سونو اگه یه بارداری بدون ریسک کم خطر باشه همین چندتاس

سوال های مرتبط

مامان رادمان🥭 مامان رادمان🥭 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیرضاوتودلیم مامان علیرضاوتودلیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته دوازدهم بارداری