من 2350بود دکترم گفت کمه پودر لیدی میل خوردم به دنیا اومد 3500بود
نه خوبه
وزنش خوبه که بچه اول من ۲۷۰۰به دنیا اومد
میخای وزن بگیره حتمن کباب کوبیده بخور با آحیل ...شیرموز
وزن نی نی هم خوبه ک خداروشکر ..
نه تا ۳۸هفته کلی میاد روش نترس
سی و چهار هفته و سه روز 2450 بود نی نی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.