۶ پاسخ

من 2350بود دکترم گفت کمه پودر لیدی میل خوردم به دنیا اومد 3500بود

نه خوبه

وزنش خوبه که بچه اول من ۲۷۰۰به دنیا اومد

میخای وزن بگیره حتمن کباب کوبیده بخور با آحیل ...شیرموز
وزن نی نی هم خوبه ک خداروشکر ..

نه تا ۳۸هفته کلی میاد روش نترس

سی و چهار هفته و سه روز 2450 بود نی نی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی