این خط پایینیا انقباضه؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

ایشالا این دو هفته هم به سلامتی میگذره
نی نی قشنگت به موقع به دنیا میاد عزیزم

انقباض دستگاه درست ثبت نمیشه ک
خودت انقباض داری؟

اره خیلیییی

ن اون انقباضی ک برا زایمان هست
باتوجه ب حرکت بچه

با این انقباض که الان باید بستری شین

میشه انقباض رحمی،و حرکت جنین
ماشالله حرکتش خوب بوده

دردات چه جوریه

بله.

سوال های مرتبط

مامان 💖هلن💖 مامان 💖هلن💖 ۳ ماهگی
مامان 🩵 آرشا 🩵 مامان 🩵 آرشا 🩵 ۱ ماهگی
مامان هلما و تو دلی🩵 مامان هلما و تو دلی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وششم بارداری