سلام میگم این انقباضه یان

تصویر
۶ پاسخ

این چیه گ و

برا منم دعا کن باز بشه طبیعی زایمان کنم

عزیزم‌۳۷ هفته پریودی یا ان تی؟؟؟؟

دعا کنید تا فردا زایمان کنم انشالله همه زایمان راحتی داشته باشن

چه علائمی داری

بله دردم داری

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💖هلن💖 مامان 💖هلن💖 ۳ ماهگی
مامان نور چشمی🤱🩷 مامان نور چشمی🤱🩷 ۸ ماهگی
مامان 🩵 آرشا 🩵 مامان 🩵 آرشا 🩵 ۱ ماهگی