چطوری میفهمید انقباض دارید ..شکم باید شل باشه
اگه درد داری برو ان اس تی بده، احتمال داره انقباض باشه و اگه باشه باید زودتر بفهمیکه با دارو کنترلش کنن..
اگه درد نداری اینکه بچه خودشو سفت کنه طبیعیه..
یچیز دیگه ای هم که میگن وقتی اینجوری میشی ی لیوان آب بخور، به پهلوی چپ دراز بکش ببین بهتر میشی یا نه
میخوای با دکترت یه مشورت کن خیالت راحت بشه
درد داری؟
سفت شدنات منظمه؟
اره احتمالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.