عزیزم تحت نظز کدوم دکتر زنان هستین؟
وقتی اونجوری شدی چند تا نفس عمیق بکش خودش درست میشه. منم انقباظ دارم. رفتم دکتر گفتن انقباظ کاذبه
اره عزیزم
ثبت کن هم تعدادشو هم فاصلشو و هم چند ثانیه طول میکشه بعد دیدی منظم داره میشه حتما برو دکتر
امکانش هست من تجربه ندارم ولی تشبیه هایی ک میکنن همینطوری هستش با دستتون ماساژ میدید شکمتون ول نمیکنه؟ یا وقتی زیاد کار کرده باشید یا تو ماشین نشسته باشید اینجوری نشده؟
آره عزیزم
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.