جمعه جشن دندونی پسرمه
اینو تنش کنم خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

خیلی قشنگه عزیزم...😍

با تیشرت سفید عالی میشه

ماشاالله چشم حسودش کور بهش میاد

تو تنش تیره نیست

تصویر

خوشگلن ولی ترکیب رنگشون خیلی خفه است
با یه تی شرت سفید خیلی قشنگ میشه

اره قشنگه

لباس قشنگ تر نداره

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵🌱 مامان هامین🩵🌱 ۱۶ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی