۱۰ پاسخ

هنوزم دارم اما کمتر شده

من از هفته ٤ داشتم خيلي شديد تا الان كه ١١ هفته ام چند روزيه خيلي خيلي كمتر شده خداروشكر

من تا اخر ماه سوم داشتم.

من الانم بالا میارم 🥺

من ازهفته ۴ شروع شده الانم دارم قرص میخورم ویارم شدیده

من دارم اونم افتضاحشو
خیلی بالا میارم

منم ندارم 😑

من هنوزم دارم☝️

سلام
من هنوزم دارم

من در حد ۳ روز داشتم هفته ۹

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته نوزدهم بارداری
مامان پرتقال مامان پرتقال هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ ماهگی