سلام خانوما توی چند هفته حالت تهوع داشتین

۷ پاسخ

من از همون دوران اقدام چون آمپول آزاد سازی زدم حس تهوع داشتم فکر میکردم اثر کاذب آمپوله
ولی همینطور حس تهوع بود دیگه ۶ هفته بدتر شدم تا امروز

از ۶ شروع شد ۷ به اوج رسید فعلا با سرمو آمپول بهترم بدترین نوع ویارو داشتم تو کل فامیلو اشنا🥲🥲🫩یعنی فقط اب و گلاب میخوردم

۶ هفته

من از ۶شروع شد تا الآنم دارم ولی فقط تهوع خیلی کم بالا میارم

تا الان پنج شش بار داشتم

6هفته

7هفته

سوال های مرتبط

مامان لیانا و نیلا🫀 مامان لیانا و نیلا🫀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین ❤️ مامان ماهلین ❤️ ۳ ماهگی