۶ پاسخ

دکتر میگه بعد1هفته دوباره بتابده
بتای اولم490
بتای دومم579/97
بتای آخرم290/40
بنظرتون بعدیه هفته آزمایش بدهم
خسته شدم هنوزم یکم خونریزی دارم

اینکه مثبته
ولی چون گفتی افت کرده
باید سونو بدی با خارج از رحمی یا بارداری پوچ

من ۲۹۴۰ میبینمم؟؟ مثبته که

بتا افت کرده؟؟؟؟؟؟

من ۲۰۹۴۰میبینم
که مثبته

نه عزیزم مبارکه مثبته

سوال های مرتبط

مامان محمدامین و مهوا مامان محمدامین و مهوا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عشق من😍 مامان عشق من😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیلین جون مامان آیلین جون هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شاهان کوچولو 🤴 مامان شاهان کوچولو 🤴 ۵ ماهگی